סטורי אונליין: החנות הכי שיקית בארץ בגרסה הדיגיטלית.
כמו שאתן יודעות, אני תמיד שמחה לשתף פעולה עם מותגים שיש להם ערך חברתי מוסף. מאז שהפסקתי לעבוד בלהציל את העולם/להציל ילדים בשכונות מצוקה/לחפש יהודים בשלג בסיביר – הערך המוסף הזה חסר לי.
אז הכירו את סטורי , רשת חנויות שכולה ערך מוסף.
רשת סטורי שונה מכל מה שאתן מכירות. היא בוחרת בפינצטה את המותגים שהיא רוצה לארח בחנויות שלה – רק את אלה שיש להם אמירה אופנתית ייחודית וערך חברתי מוסף.
מותגים שיש מאחוריהם סיפור ומחשבה. מותגים המצטיינים בתהליך ייצור נכון והוגן או מביאים תרומה משמעותית לחברה בדרכים שונות.
ה״אני מאמין״ של סטורי הוא שחשוב לדעת מה עומד מאחורי מה שאנחנו קונים, ושמומלץ להעדיף מותגים שלוקחים אחריות ומשלבים בעשייה שלהם ערכים של שימוש בחומרים נכונים, מיחזור וחיסכון במשאבים, מניעת סבל לבעלי חיים, שכר הוגן לעובדים וייצור הפריטים באופן שניתן יהיה להשתמש בהם לאורך זמן.
אז תהיו בטוחות שכל מה שאתן רואות בחנויות הרשת ובאתר – עומד בשני הקריטריונים האלה, של אחריות חברתית במקביל לאמירה אופנתית עדכנית.
סטורי אונליין: נעלי VEJA
נעלי VEJA הם אחד המותגים שנמכרים ברשת סטורי, גם בחנויות הרשת וגם בחנות האונליין שלהם, ומלבד העובדה שהסניקרס של VEJA הם כנראה הסניקרס הכי יפים בעולם, יש מאחוריהם סטורי מרתק, הקשיבו.
ווג'ה VEJA נולד בשנת 2005, מתוך חזון של 2 יזמים צעירים מצרפת, להעניק ערך מוסף לפעילות של תעשיית האופנה. הם מספרים ששנתיים לפני כן הם ביקרו במפעלים של תעשיית האופנה בסין והזדעזעו ממה שראו שם, בעיקר בכל הנוגע לתנאי ההעסקה הלא אנושיים של העובדים.
הם החליטו להקים מותג אופנה שיהווה קונטרה לתעשיית האופנה המנצלת וייתן דוגמה איך כן אפשר לעשות זאת.
הם החליטו להתמקד בסניקרס המסמלים לטענתם את הדור שלנו, ולייצר סניקרס ״נכונים״, כתיקון לסניקרס של מותגי הספורט הגדולים בעולם.
מה זאת אומרת נכונים? תהליך ייצור שמשלב קיימות ותורם לשיקום הכלכלה באיזורים עניים בדרום אמריקה, שימוש בחומרים אקולוגיים והקפדה על האיכות והעמידות של המוצרים, על מנת שיאפשרו ללקוח תקופה ארוכה של שימוש.
הסניקרס מיוצרים ברובם מחומרי גלם טבעיים: הסוליות עשויות מגומי טבעי שמופק ביערות האמזונס על ידי תושבים מקומיים, הגפה מכותנה אורגנית שגדלה בשדות של חקלאים בברזיל ופרו עם שילוב של פלסטיק ופוליאסטר ממוחזר.
הידעתם ש-70% מעלות הסניקרס של המותגים הגדולים מגלמת בתוכה את שווי הפרסום ורק 30% מגלמת את ההשקעה בייצור המוצר?
ההשקעה של המותג ווג׳ה בפרסום היא מזערית לעומת תקציבי הענק של מותגי הסניקרס המתחרים, מה שלדעתם של מנהלי המותג הוא בזבוז עצום. כל הכסף הזה שנחסך מהפרסום מתועל לטובת ייצור איכותי, תעסוקה הוגנת ויצירת ערך ללקוח הקצה.
עלות הייצור של סניקרס veja היא פי 5 מעלות הייצור של סניקרס של מותגי הספורט הגדולים, אבל המחיר שלהם הוא זהה לדגמים המתקדמים של הסניקרס של המתחרים.
בין היתר, למותג veja יש לא מעט דגמים טבעוניים, אשר קיבלו תו תקן מעמותת ויגן פרנדלי.
לחצי כאן לקודי קופון נוספים.
לא ניתן להגיב