מוזיאון תל אביב מציג פרויקט חדשני וייחודי מסוגו בעולם, גרסה וירטואלית של מתחם המוזיאון במשחק המחשב מיינקראפט
מוזיאון תל אביב לאמנות משיק פרויקט חדשני מסוגו, העתק דיגיטלי מלא של מתחם המוזיאון במשחק המחשב הפופולרי מיינקראפט.
הפרויקט, עבודה משותפת של מעצבים ישראליים ואוסטרליים, מזמן לקהל הצעיר חוויה וירטואלית במתחם מיוחד של מוזיאון תל אביב לאמנות, שנבנה במשחק המחשב מיינקראפט. במסגרת הביקור יכולים השחקנים לשוטט בגרסה הדיגיטלית של המוזיאון, בשני הבניינים המרכיבים אותו, לצפות בלמעלה ממאה יצירות אמנות נבחרות, ואף לגלות מסדרונות ומקומות פחות מוכרים במוזיאון.
הפרויקט משלב בין הממד הדיגיטלי לפיזי , במסגרת אתגר שבועי של שחזור יצירות המוזיאון במשחק, מוצגות מדי שבוע במתחם ייעודי במוזיאון היצירות עצמן וכל משתתף מקבל מוזמן להגיע עם בני משפחה או חברים ולצפות בעבודה שלו מוצגת במוזיאון. ויש גם פרסים במטרה לעודד את ההשתתפות: בכל שבוע עבודה נבחרת מזכה את היוצר.ת שלה בערכת נינטנדו סוויץ' מתנת תור גיימינג, יבואני נינטנדו בישראל.
הפרויקט נערך בשיתוף ״תור גיימינג״, שמייצגת את נינטנדו בישראל, ערוץ ישראל בידור גיימינג והגיימרים המובילים בארץ: שי "מר שיבולת "SHIB, אלברט "TopStrix", דוד "2BOF", אריאל "סטינגר" ודניאל "דסטיני".
טל גור נוז'יק, מנהלת השיווק של מוזיאון תל אביב לאמנות, יוזמת הפרויקט: "הגרסה הווירטואלית של המוזיאון במיינקראפט היא הדרך האידיאלית לחשוף ולהנגיש לקהל הצעיר את מבנה ותכני המוזיאון. "מיינקראפט" הוא המשחק הפופולרי והמצליח ביותר בעולם, אוכלוסיית השחקנים בארץ מונה כחצי מיליון שחקנים ושחקניות בטווח הגילאים 10-24. זהו פרויקט חדשני וייחודי, שמאפשר לנו חשיפה עצומה לקהל חדש וצעיר בארץ ובעולם. פרויקט המיינקראפט מצטרף למהלכים פורצי דרך שמוזיאון תל אביב לאמנות מבצע בשנים האחרונות בדגש על חדשנות דיגיטלית והובלת התפיסה שהאונליין מהווה חוויה משלימה לביקור הפיזי במוזיאון."
על משחק המיינקראפט :
עשר שנים לאחר שהושק רשמית ומכר למעלה מ-200 מיליון עותקים, "מיינקראפט" הוא נחשב למשחק הפופולרי ביותר בעולם. בשבועות האחרונים ציין המשחק אבן דרך נוספת: יותר מטריליון צפיות ביוטיוב! מה שהפך את "מיינקראפט", מבית המפתחת השוודית מוג'אנג (Mojang), למשחק הנצפה ביותר ביוטיוב.
קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.
(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:
רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.
לא ניתן להגיב