משחקי חקלאות, גואש מהפכני, שרוכי סיליקון, מיקרופון סלפי וצמיד מציל חיים – כל החידושים בתחום הצעצועים

בתערוכת הצעצועים המרכזית Toy Time, שהתקיימה בהפקת מרכז הירידים תל אביב, הוצגו מיטב החידושים בתחום הצעצועים והמשחקים לילדים, לקראת חג הפסח הקרב. 

לראשונה, בשיתוף עם סניף השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה "מעוף תל אביב", אשר מסייע לעסקים קטנים ובינוניים במשק הישראלי, התקיימו שתי הרצאות לקהל העסקים, המציגים והמבקרים בתערוכה. ההרצאות עסקו בשני אתגרים משמעותיים לעסקים קטנים בתחום הצעצועים בפרט ובכלל בתחום הקמעונאי בכלל: שיווק מסורתי בעולם דיגיטלי – שיווק מקומי ומסורתי והאתגרים הקיימים בעולם שהופך דיגיטלי וניהול של תזרים העסק והמלאי בחנות – ניהול נכון המאפשר הגדלת רווחים.

בין המציגים והחידושים אשר הוצגו בתערוכה:

ברקיד – פיתוח ישראלי חדש שמטרתו למנוע מקרים של פגיעה ומוות של הילדים. מדובר בערכה הכוללת צמיד חכם לילד ואפליקציה לסמארטפון של ההורה, המתממשקים יחדיו על מנת להציל חיים.

בכל פעם שההורה מתרחק מילדו מעל למרחק מסוים שנקבע מראש – האפליקציה מתריעה בקול רם ומזכירה להורה כי הוא מתרחק או שילדו ממוקם הרחק ממנו. המערכת טובה לא רק למניעת שכחת ילד ברכב סגור, אלא גם במקרים של אובדן ילד בקניון הומה אדם, בפארק גדול, בחוף הים, בארץ ובחו"ל. גם כאשר הילד נכנס למקור מים (בריכה, ים או גיגית) נוצר ניתוק מהמערכת והאפליקציה מתחילה להשמיע התראות חזקות.

היקף הקרינה שהצמיד פולט נמוך בצורה משמעותית (קרוב לאפס), ובכך אינו מסכן את הילד.

מדובר במערכת ייחודית שכן היא אינה מבוססת GPS ואינה מצריכה כרטיס סלולארי (SIM) כמו שאר הצמידים הקיימים כיום בשוק. לצמידים עיצוב מיוחד לילדים, עם דמויות ייחודיות שיהיה ניתן להשתמש בהן בעתיד (משחקים באתר, פעילויות וכדומה). הצמיד החכם, "ברקיד" מקיים שיתוף פעולה עם אפליקציית Waze אשר תראה את מיקומו האחרון של הילד על המפה וניווט לאותו המיקום שבו הוא נראה.

מחיר: 199 ₪  

ניתן לרכוש באתר המוצר – www.barkid.co.il

חברת "הבוס הקטן" הציגה בתערוכת הצעצועים סדרה של מוצרים איכותיים: משחקי קופסה מקוריים של החברה, פאזל – מגנט (מצמידים למקרר או לדלת הכניסה והוא תמיד זמין למשחק) עם דמויות של סמי הכבאי, טרולים ועוד. אריזות של בצק יצירה איכותי במגוון גדלים ועוד.

המשחק החדש סבתא שרה הוא משחק זכרון משעשע שפותח על ידי רמי לביא מנכ״ל חברת הבוס הקטן, ונולד מתוך מצב הקיים בכל משפחה בה השמות של בני המשפחה מתערבבים בעיקר על ידי ההורים והסבים והסבתות.

החברה דוגלת בייצור כחול לבן, איכות גבוהה של המוצרים ומחירים נמוכים (המשחקים נעים בין 19.90 – 59.90 ש"ח).

קנייה עם ערך מוסף! חפשו את התווית "cool games" על האריזות.

 

חברת נטורל גרין הציגה את "זרעים של הרפתקה" – עולם קסום של משחקים לילדים שמחברים בין הטבע למשחק. בעזרתם של 3 יצורים חביבים, פיפ, לילי ואוליבר, הילדים מגלים את סודות הזרעים, לומדים ושותלים ירקות, פרחים וצמחי תבלין. הסדרה מכילה משחקים, פעילויות וטריוויה – כולם סובבים סביב נפלאות הטבע. תוך כדי משחק הילדים ירכשו ידע, יפתחו את הדמיון, ינשפו אוויר צח ויגלו את קסמי הצמחים. כל מארז מכיל שקיות זרעים כפרס למנצחים ולוח פעילות מגנטי.

מתנה יפה וכייפית לילדים, עם הרבה ערך מוסף. פיתוח, עיצוב וייצור כחול לבן.
אנחנו בינתיים שותלים את הפלפלונים שלנו…

מומלץ מגיל 3.

טווח מחירים: 19 ₪ – 89 ₪

ניתן להשיג: חניות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

  

חברת כלבושרד הציגה סדרת מוצרים של BABY MAPED המותאמת במיוחד לתינוקות – טושים ועפרונות צבעוניים המותאמים לגיל שנה. הטושים עבים לאחיזה נוחה, רחיצים לגמרי מהידיים והבגדים ומגיעים במגוון של עד 24 גוונים.

החידוש שאני ובוביק שמחנו לשמוע עליו במיוחד – צבעי גואש רחיצים בעלי פטנט רשום – היחידים שיורדים בכביסה רגילה, נוחים לשימוש, לא נוזלים ולא מטפטפים.

בוביק אוהב לצייר בגואש ואני פחות אוהבת את הרעיון בגלל כל הלכלוך שנשאר אחרי זה. ניסינו לצבוע בגואש החדש ואהבנו – הוא באמת נשטף מכל משטח ובגד, הבקבוקונים חסכוניים ונוחים לשימוש והצבעים חזקים ויפים.

המוצרים בסדרה בטוחים לשימוש על ידי פעוטות, אינם רעילים ובעיצוב מושך ואטרקטיבי מאוד לילדים.

גיל: מיועדים לשימוש כבר שנה או שנתיים בהתאם למוצר.

ניתן להשיג בכל חנויות כלי הכתיבה המובחרות.

  

shoeps שופס – להיט מאירופה שנחת בישראל:

שופס – שרוכי הסילקון החדשים שמחליפים בכל נעל את השרוכים הרגילים. השופס נמתחים, גמישים ומשדרגים כל נעל במראה וסוף סוף אין יותר צורך לקשור שרוכים ואין שרוכים שיפתחו כל רגע. מגיעים בשלל צבעים.

גיל: מתאים לילדים, מבוגרים לספורט ולפנאי.

מחיר: 35-120 ₪

ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות

 

סלפי מייק הערכה כוללת מוט, מיקרופון ואזניה (לא כולל סמארטפון),ו-  1000 שירים להודה בחינם. המוצר מתאים לכל סוגי הסמארטפונים ותומך בכל האפליקציות.

גיל: מתאים לילדים, מבוגרים לספורט ולפנאי.

מחיר: 129 ₪

ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות.

 

המותג בנבאו הוא מוצר איכותי תואם לגו. בתערוכת הצעצועים הוצגו מגוון ערכות בנייה חדשות בשלל נושאים ותחומים: משטרה, מכבי אש, ועוד. 

היתרון הגדול של המותג הוא מחירו הנמוך – עד כשליש מהמחיר של לגו.

 

חברת חכמטיקה הציגו את ברייני בנד – משחקי קופסה מפתחי חשיבה – משחק שמסייע ללימוד מתמטיקה בצורה טובה, תוך כדי משחקי קופסה קלילים ומהנים. המשחקים של The Brainy Band עוסקים בספירת עצמים, חיבור, כפל, שברים, אך טמונים במשחקים האלה גם מושגים מתמטיים הרבה יותר עמוקים: אלמנטים של תורת הקבוצות\לוגיקה, חשבון שאריות, בסיסים של קומבינטוריקה ועוד.

מדובר במשחקים חווייתיים שעוזרים להקנות לתלמידים את המיומנויות שהם צריכים לרכוש בצורה כיפית ויעילה. בנוסף, המשחקים יכולים לשמש כמשחקי קופסה רגילים לכל המשפחה – גם לבוגרים, וגם לילדים.

גיל: מיועדים לגילאי 4-11 (כל משחק הוא לגיל שונה ומלמד מושגים שונים).

מחיר: 45-90 ₪.

ניתן לרכוש את המשחקים בחנות היבואן ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

חברת באבלס יצרנית צעצועים המתמחה בעיקר בבועות סבון ענקיות, והמובילה בארץ בתחום בועות הסבון, שהביאה את הלהיט- ערכה להפרחת בועות סבון ענקיות, משיקה השנה את "עולם הבועות של באבלס" אשר כולל מוצרים נוספים בתחום בועות הסבון הענקיות לדוגמא: "ערכת יצירה ביתית בבועות סבון" הראשונה והיחידה בעולם;  "ערכת הבועות המקפצות שלי" ; "ערכת חישוק להפרחת בועות ענקיות".

המיוחד בערכות הוא האבקה הייחודית של החברה, אשר מחליפה את הנוזל המוכר לכולם. האבקה הינה פיתוח ישראלי של החברה והבסיס לכל מוצרי החברה טמון בה (האבקה עשויה מחומרים טבעיים בלבד וכמובן אינה מזיקה כלל תוך שמירה על רמה ואיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר).

גיל: החל מגיל שנתיים.

מחיר: 10 – 50 ₪.

ניתן להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות (טויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, ביג טויס, "מיי בייבי" ,כפר השעשועים).

לא ניתן להגיב