דיסני ג׳וניור: מתחם מתנות דיסני לילדים בכל הגילאים

0

דיסני ג׳וניור: מתחם מתנות דיסני לילדים בכל הגילאים.

לכבוד חגי תשרי נפתח מתחם דיסני ג'וניור באתר KSP.co.il
 ובו מבצעים והיצע גדול ואיכותי של צעצועים ומשחקים עם דמויותיהם מעולם התכנים של דיסני ג'וניור: דיסני  – מיקי ומיני מאוס, מארוול – ספיידי וחבריו המופלאים ועוד מגוון דמויות אהובות מהמסך.

לכבוד החגים דיסני בשיתוף אתר הסחר המוביל בישראל –  KSP, מעלים מתחם ייחודי באתר ksp.co.il ובו מגוון רחב של מוצרים ייעודיים במבצע החל מ- 15% הנחה.

במתחם ניתן למצוא מגוון רחב של צעצועים, יצירה וטקסטיל בהשראת הדמויות שהילדים הקטנים כל כך אוהבים לצפות וללמוד מהם בכל פלטפורמות המדיה אשר הן משודרות, ביניהם: "מיקי מאוס כיף של בית", דיסני ג'וניור אריאל, "ספיידי וחבריו המופלאים", "מכוניות" ו"פו הדב" ועוד.

היתרון הגדול של קניה באתר KSP הוא שמלבד האפשרות הנוחה של משלוח עד הבית מבלי לעמוד בתורים ארוכים בחנויות, כל המוצרים והחברות מרוכזים במקום אחד וזאת לצד מבצעים והטבות משתלמים במיוחד. בהיצע מגוון של משחקים מבית LEGO, Ravensburger, Jada toys ועוד. המתחם יעלה לאוויר בתאריכים 29 לספטמבר עד 30 לאוקטובר 2024.

לחצו כאן למתחם דיסני באתר ksp.

דמויות ובובות של דיסני

לגו של דיסני

מצעים של דיסני

בין ההיצע הרחב תוכלו למצוא:

ערכת חמשת הדמויות של מיקי מאוס: סט הדמויות האייקוניות של מיקי מאוס וחבריו- מיני מאוס, מיקי מאוס, דונלד דאק, גופי ופלוטו. מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪ במקום 85 A group of cartoon characters in a box

Description automatically generated

משאית עם שלט מבית המותג Jada toys: משאית השלט של הדמות מאק מתוך הסרט "מכוניות" המגיעה בגודל מוקטן ביחס של 1:24 מגודלה האמיתי של המשאית. המשאית מגיעה על שלט מקודד בתדר 2.4Ghz הכולל כפתור טורבו לנסיעה מהירה. מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪ במקום 249 .

במת המוזיקה של אריאל מבית LEGO: צעצוע המציע חווית בנייה יצירתית של במה מפוארת, הכוללת משטח מסתובב, פינת התרעננות עם כיסא וכלי נגינה. הערכה כוללת גם מיני בובות של אריאל וסבסטיאן המתוק. עם מגוון האפשרויות, ילדיכם יוכלו לשחזר סצנות אהובות מסרטי בת הים הקטנה או ליצור סיפורים חדשים משלהם.
מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪ במקום 75 ₪

פאזל 35 חלקים מבית Ravensburgerספיידי וחבריו: פאזל של 35 חלקים המותאם לגילאי 3 ומעלה.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪ במקום 49

ערכות יצירה מגוונות: לוכד חלומות להכנה עצמית של מיני מאוס ב19 ₪ במקום 25 ₪, סט יצירה של מיני מאוס הכולל צבעים, חותמות ומדבקות ב29 ₪ במקום 39 ₪, ערכת יצירה עם צבעים וחותמות של מיקי מאוס ב29 ₪ במקום 49 ₪ ועוד…

המתחם בתוקף בין התאריכים 29.09-30.10

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:
Leave A Reply

כתובת הדוא״ל שלך לא תוצג