דולפינריום ורנה: מה לעשות עם הילדים בבולגריה?

Screenshot

דולפינריום ורנה: מה לעשות עם הילדים בבולגריה?

היינו בטיול ארוך של כחודש בבולגריה, בחלק המערבי שלה לאורך החוף של הים השחור, וחרשנו את כל האיזור של בורגס, ורנה והעיירות שבאיזור. תוכלו לקרוא על הטיול שלנו וההמלצות בכתבה זו.

בורנה גילינו דולפינריום קטן ומקסים (dolphinarium varna), שמאפשר לראות ולהכיר מקרוב את בעל החיים המופלא הזה, הדולפין, שלא ראינו במציאות עד כה – לא הילדים ולא אני (כותבת אני את השורות האלה ונזכרת שזה לא מדוייק – בשנת 2010 ביקרנו אני ובעלי, יום לפני הנישואין שלנו, בדולפינריום בקוני איילנד, ארה״ב).

אז הדולפינריום בורנה הוא קטן יותר מהדולפינריום ההוא בארה״ב, וזה אולי גם יתרון כי ככה אפשר לשבת קרוב יותר לבריכת הדולפינים ולראות אותם מקרוב יותר.

דולפינריום ורנה. צילום goodmother_il
דולפינריום ורנה. צילום goodmother_il

המופע צנוע יותר גם הוא בהשוואה למופע שזכור לי בארה״ב. הוא נמשך כ-40 דקות ומשאיר טעם של עוד, מרגיש שהוא נגמר בשיא ההתלהבות. ובכל זאת, המופע מקסים, מהנה ושווה ביקור. האווירה מלהיבה וכייפית, וזו חוויה מיוחדת גם לילדים וגם למבוגרים, במיוחד למי שלא ראה מופע דולפינים מעולם.

בדיעבד כששאלנו את הילדים מה הם הכי אהבו בטיול בבולגריה, הם ציינו את הדולפינריום. זה משהו שזוכרים אחר כך לכל החיים, וההמלצה שלנו היא לבקר כאן.

פעילות נוספת שמציע הדולפינריום היא שחייה עם הדולפינים, בתיאום מראש (ראו מידע ועלויות עדכניות באתר של הדולפינריום).

אחרי המופע, אם תרצו להמשיך לראות את הדולפינים, ואנחנו רצינו, תלכו סביב המתחם והכנסו לבית הקפה הקטן של המקום שהקיר שלו הוא הדופן של הבריכה, וכך אפשר לראות את הדולפינים עוברים ולהצטלם איתם.

בבית הקפה מוכרים רק שתייה וגלידות, ככה שכדאי להביא אוכל מראש או לאכול אחר כך באחת המסעדות שבדרך לגן החיות הסמוך.

הדולפינריום הוקם בשנות השמונים, והוא הדולפינריום היחיד בבולגריה. הוא ממוקם בפארק הים (Seaside Park) של ורנה, פארק יפה בן 100 שנה, שבו נמצאות רוב האטרקציות של העיר.

כמה מאות מטרים ממנו נמצא גן החיות של ורנה, קטן, מטופח ושווה ביקור – נמצאות בו בין היתר החיות הכי מגניבות – אריה, נמר וטיגריס. מומלץ לשלב את הביקור בדולפינריום יחד עם הביקור בגן החיות באותו יום. על הביקור שלנו בגן החיות של ורנה תוכלו לקרוא בכתבה זו.

טיפים חשובים לפני הביקור בדולפינריום:

כדאי לשבת כמה שיותר קרוב לבריכה, לא חשוב מאיזה צד שלה – גם רואים יותר טוב את הדולפינים וגם יש סיכוי גבוה יותר לתפוס את הכדורים שהדולפינים זורקים לקהל.

כדאי להגיע מוקדם ולא ברגע האחרון כי יש תור בכניסה, אז תהיו ראשונים להיכנס ולתפוס את המקומות הקרובים לבריכה.

עלות הכניסה משתנה בהתאם לעונות השנה. 

במקום יש חנות מזכרות שהכל בה סביב הדולפינים, דברים נחמדים עם מחירים גבוהים יחסית לבולגריה, אבל לא בשמיים.

כדאי להזמין כרטיסים מראש באתר הרשמי של הדולפינריום.

כדאי לקרוא מראש את המידע באתר ולהתעדכן בשינויים וביטולים.

זוהי הכתובת של הדולפינריום – Dolphinarium Varna, Primorski Park, Saltanat district, 9000, Varna

באתר של הדולפינריום יש הוראות הגעה ברכב או בתחבורה ציבורית –

אנחנו ממליצים להגיע אליו תוך כדי טיול בפארק הים היפה.

דולפינריום ורנה. צילום goodmother_il
דולפינריום ורנה. צילום goodmother_il

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב