Candy Circus – המופע הגדול של הקיץ


Candy Circus – המופע הגדול של הקיץ, יתקיים בתאריכים
ה-14 ועד ה-30 באוגוסט 2024.

קרקס פלורנטין מציג באוגוסט הקרוב את האירוע הגדול של הקיץ: מופע Candy Circus  מופע קרקס עם חוויית צפיה של  360, עם מיטב האומנים מהעולם המגיעים להתארח בישראל במיוחד לרגל המופע. מחוץ למופע סדנת טרפז מעופף עם קבוצת Henriquez, אמני קרקס זוכי פרס מדליית הזהב בפסטיבל הקרקס הבינלאומי NADAL (אחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם בתחום הקרקס). הקבוצה תופיע בחצר הקרקס ותעביר סדנאות על גבי מתקן הטרפז המעופף לבאי הקרקס. החל מ-14 ועד ה-30 לאוגוסט. אוהל קרקס ממוזג, קריית אריה, פתח תקווה. מתאים לכל המשפחה. 

מופע קסום המפגיש את עולם הקרקס עם עולם הממתקים, בהשתתפות אומני קרקס ולהטוטנים מרחבי העולם אשר יבצעו קטעי קרקס מהפנטים, דמויות ססגוניות, תפאורה מושקעת ותלבושות מרהיבות, לחוויית קרקס מתוקה במיוחד. מחוץ למופע עולם הקרקס ממשיך עם מתנפחי אקסטרים, מתחמי ישיבה מוצלים, דוכני מזון וממתקים. סדנאות קרקס ייחודיות עם מדריכים מנוסים שיעבירו סדנאות ייחודיות הכוללות טרפז מעופף, חץ וקשת, בועות סבון, הליכה על חבל, פס אקרובטי, הליכה על קביים, ג'אגלינג ועוד הפתעות. בואו לקרקס הקסום בעולם הממתקים שכולנו אוהבים, עם דמויות ססגוניות ותפאורה ממתוקה מרהיבה!

לינק לטריילר של המופע  https://youtu.be/F81D4Pg5p50

אורך המופע 65 דקות ללא הפסקה

ללוח המופעים המלא וכרטיסים: לינק

מחיר כרטיס: החל מ- 89 ₪, הטבות דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות וכרטיסי אשראי. 

תאריכים:

14.8.24-20.8.24 אוהל הקרקס פתח תקווה 

ימים ראשון – חמישי: 11.00, 13.00, 16.00, 18.00

ימי שישי: 10.30, 12.30, 16.00. 

כתובת: המפלסים 23, קרית אריה, פתח תקווה, צמוד לתחנת הרכבת קריית אריה ולקו האדום של הרכבת הקלה. רק 15 דקות מתל אביב. 

קרקס פלורנטין מופע קנדי סירקס בחופש הגדול, צילום דפנה קפלן

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב