מיי שמן: מותג קוסמטיקה ישראלי על בסיס זרעי שמן קנאביס

מיי שמן. צילום goodmother_il

מיי שמן: מותג קוסמטיקה ישראלי על בסיס זרעי שמן קנאביס.

my shemen הוא מותג ישראלי של ליין מוצרים לטיפוח הגוף המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים ממדינות יצור שונות.

המותג החל את דרכו בשיווק שמן אינטימי לנשים אשר זכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם, עקב צורך ממשי של אחת השותפות בחברה שסבלה מבעיית יובש קשה בנרתיק בעקבות מחלה ממאירה.

המותג מקדם שיח פתוח ובריא בנושא הנאה נשית, שיפור החוויה האינטימית ואיכות החיים ומאמין שלכל אישה מגיע ליהנות מחוויה מעצימה. עוד שואף המותג לחדשנות ועוסק בפיתוח מתמשך בתחום.

המוצרים של מיי שמן נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך, הם בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות הישראלי ומשרד הבריאות של האיחוד האירופי. כלל מוצרי החברה פותחו ע"י רוקחים ומדענים במעבדות מובילות בעולם, בסיוע קבוצות מחקר, ניסוי וקבלת חוות דעת מנשים בזמן אמת.

מיי שמן. צילום goodmother_il
מיי שמן. צילום goodmother_il

מוצרי הטיפוח החדשים שהמותג מיי שמן השיק לאחרונה:

·         Hemp Boost Body Serum – סרום גוף:

בעל מרקם קטיפתי, מכיל תערובת שמנים, ביניהם, שמן קנאביס, ויטמינים וחומצות אמינו, המותירה את העור  גמיש, רך וחלק. הסרום יעיל לצמצום וסיוע החלקת קמטים בעור, מחזק את קרומי תאי העור, מגן מפני נזקים סביבתיים, בעל יכולת לחיטוי העור וטיפול באדמומיות. יש לטפטף כמה טיפות לאחר רחצה אל כף היד ולעסות את העור.

·         Hemp Boost Hand Cream – קרם ידיים:

הקרם מכיל נוסחה ייחודית על בסיס שמן המפ ורכיבים הנספגים באופן מיידי המקדמים את התחדשות העור ומפחיתים אדמומיות ויובש. הקרם מסייע לאיזון העור, לטיפול בבעיות עור, פריחות, חתכים, פציעות ועוד.

·         Booster Oil Ultimate – שמן בוסטר אולטימטיבי:

מכיל חמישה שמנים טבעיים, ביניהם, שמן זרעי קנאביס, ויטמינים וחומצות אמינו המגנות מפני נזקים סביבתיים, מסייע למניעת הזדקנות העור ומגביר לחות. יש לטפטף כמה טיפות של הקרם ולעסות את האזור.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב