עיתון ילדים מומלץ: הכירו את המגזין אדם צעיר וקבלו הטבה בלעדית

עיתון ילדים מומלץ: הכירו את המגזין אדם צעיר וקבלו הטבה בלעדית.

כשהיינו ילדות, היינו מחכות בקוצר רוח ליום שבו תציץ השקית האפורה מתיבת הדואר, ובתוכה העיתון אליו היינו מנויות. זוהי אחת מחוויות הילדות הקטנות והמשמחות שלי, ורציתי לתת אותה גם לילדים שלי.

אחרי סקירה של כל המגזינים לילדים שנותרו בתקופתנו, בחרתי עבורם את המגזין ״אדם צעיר״, אותו הם קוראים מדי חודש כבר מזה כשנתיים.

אדם צעיר נטו הוא ירחון, שיגיע אליכם לתיבת הדואר פעם בחודש. מדובר במגזין אינטלגנטי ותמים, כתוב בצורה יפה ונוגעת ללב, ואין בו כלל, אפילו לא טיפה, תוכן שיווקי ורק על זה כבר מגיע להם פרס. נטו העשרה, סיפורים וגירוי אינטלקטואלי בליווי איורים יפים ומושקעים של מיטב המאיירים. 

אדם צעיר מזמין את קוראיו לצאת למסע בעקבות נושא שמתחלף בכל גיליון (למשל: משפחה, אסטרונאוטים, מיתולוגיה יוונית וכד') בין סיפורים, יצירה, מדור בישול, מדור בעלי חיים ועוד, וזה יפה לראות איך עורכי העיתון מחברים את הנושא לחיי היום יום של הילדים מכל כך הרבה כיוונים. 

התוכן החינוכי מאפשר לקהל הצעיר ללמוד מתוך שמחה והתלהבות, והגיליון נשאר תמיד רלוונטי, ככה שאפשר ורצוי לשמור אותו גם לאחים הקטנים ולקריאה נוספת.

הגליונות המושקעים מכילים כתבות, פעילויות, שעשועונים וחידות, קומיקס, מדור טיולים, מדור בישול וסיפורים, פרי עטם של סופרי ילדים מוכרים ומוכשרים, אשר פוגשים את עולמם של הילדות והילדים ומעניקים להם כלים לפיתוח עולם פנימי עשיר וכישורי חיים. מדי חודש מאיירים את הגיליון מאייר או מאיירת, ממובילי האיור לספרי ילדים בישראל.

את הגיליונות של אדם צעיר מלווה הסכת (פודקאסט) שמאפשר האזנה והעמקה בנושא הגיליון. 

העיתון מתאים לילדי בית יסודי, גילאי 6-11

בתקופה בה ילדוּת תמימה היא עולם הולך ונעלם, בשל השלכות תקשורת ההמונים וריבוי המסכים, אדם צעיר מספק מפלט של דמיון. העיתון מזכיר לקוראיו כמה כיף להיות ילדים ומעניק כלים לפיתוח עולם פנימי עשיר וכוחות פנימיים שילוו אותם.ן במהלך חייהם.ן. זהו עיתון הילדים היחיד שנערך על ידי סופרת ילדים והוא כאמור נטול פרסומות ותוכן שיווקי.

אתר אדם צעיר: http://www.adamtsair.co.il/ | האתר מהווה מקור מידע להורים, אנשי חינוך וכמובן ילדות וילדים והוא מציע מבחר גדול של מאמרים ופעילויות וסיפורים לקריאה ולהאזנה מגיליונות העיתון.

הטבה בלעדית לרכישת מנוי הכרות לקוראות האתר goodmother!

מנוי הכרות ל- 3 חודשים בעלות של 75 ש״ח בלבד (ז״א, העלות היא 25 ש״ח לחודש).

הכנסו לקישור זה לפרטים נוספים ורכישת המנוי.

להטבות נוספות הכנסי לכתבה זו, וגם הצטרפי לבערוץ הטלגרם שלנו (או  לקבוצת הוואטס אפ שלנו).

לא ניתן להגיב