בבוא הזמן, כשאתן לילדים טלפון נייד, זה יהיה משהו כזה – דור 2, בלי אינטרנט, בלי אפליקציות, בלי משחקים. כזה שלא חבל גם אם הולך לאיבוד.
רק בשביל שיוכלו להתקשר לאמא, שאמא לא תדאג. לא צריך יותר מזה.
לנו היה נוקיה כשהיינו ילדים, וזה היה נפלא, לא? בלי טיקטוק, ובלי פייסבוק, בלי שטויות, בלי הסחות דעת, חוץ מהסנייק, עד שעברנו את כל השלבים ונמאס. המכשיר תפקד עבורנו כמקשר בינינו להורים ולא יותר מזה.
בימים אלה נוקיה משיקה סדרה של מכשירים קטנטנים, קלים, זולים ופשוטים לתפעול, שמתאימים לילדים הצעירים שההורים רוצים להיות איתם בקשר כשהם יוצאים לטיול בית ספר, למסיבת יומולדת או לחברים.
המכשירים אידיאלים גם לאנשים מבוגרים, שצריכים מכשיר פשוט וקל להפעלה, בלי פיצ׳רים מסובכים.
מכשירי נוקיה שמוצעים בימים אלה, המותאמים במיוחד לילדים ואוכלוסיה מבוגרת:
2720 Nokia- טלפון הצדפה המיתולוגי חוזר בתצורה חדשה עם מגוון פיצ'רים של סמארטפונים: גוגל מפס, טוויטר, פייסבוק וגולת הכותרת – ווטסאפ! מחיר: 489 ש״ח.
טלפון המותאם לאוכלוסייה הבוגרת עם פיצ'ר לשליחה מהירה של SMS / שיחות ל-5 אנשי קשר במצב חירום. כולל DS (סים כפול).
220 Nokia- טלפון BAR (עם מקשים), דור 4 עם פייסבוק כולל DS. מחיר: 279 ש״ח.
105 Nokia- גרסה חדשה ומשופרת של ה-105 הקודם, כולל DS. ניתן להשיג כבר אצל מפעילות הסלולריות וברשתות השיווק. מחיר: 149 ש״ח.
110 Nokia- גרסה משופרת של ה-105 עם מצלמה כולל DS. מחיר: 179 ש״ח.
המכשירים ישווקו אצל המפעילות הסלולריות וברשתות השיווק המובחרות.
המותג הבינלאומי Nokia נמנה ממייסדי שוק הסלולר ומאז הקמתו הוביל פריצות דרך עולמיות, המצאות, פטנטים והישגים טכנולוגיים בתחום התקשורת הסלולרית. שוק הטלפונים ה"לא חכמים" בישראל מוערך בכ-200 אלף מכשירים הנמכרים בשנה, והוא מהווה ביטוי לתופעה תרבותית מתפחת של איזון השימוש היומיומי בטכנולוגיה והתמכרות לרשתות החברתיות.
12 חודשי אחריות יצרן
*בכפוף למדיניות של Google
לא ניתן להגיב