אטרקציות לכל המשפחה בחופש הגדול

אטרקציות לכל המשפחה בחופש הגדול: קבלו את כל האטרקציות שיתקיימו בקיץ הקרוב ברחבי הארץ!

אטרקציות בתל אביב

נמל תל אביב: מוזיאון האשליות

אחרי ההצלחה המטורפת של מוזיאון האשליות בניו יורק, שיקגו, טורונטו, פריז, מדריד, איסטנבול, אתונה, קהיר, דובאי, שנחאי וערים מרכזיות רבות בכל רחבי העולם, מצטרפת גם ישראל להצלחה הבינלאומית המסחררת ובסוף חודש אוגוסט נפתח בתל אביב מוזיאון האשליות!
הביקור במוזיאון מייצר חוויה מרתקת, מדהימה ומבלבלת שתוכיח לכם – מבוגרים, ילדים, בני נוער, חיילים וסטודנטים – ששום דבר הוא לא בהכרח כמו שהוא נראה. הקסם המיוחד שגלום באשליות האופטיות יגרום לכם להטיל ספק בחושיכם ויהפוך את הביקור במוזיאון לחוויה מלהיבה במיוחד שמשלבת את כל החושים. בזמן שתעברו בין המוצגים השונים תלווה אתכם תחושה מתמדת שמשלבת בין תמיהה, תדהמה, בלבול והנאה – חוויה אינטראקטיבית, סוחפת, מרתקת ומשעשעת עם טריקים מדהימים ומתעתעים שמלמדים אותנו על ראייה, תפיסה, מוח האדם והמדע, כך שיהיה קל יותר להבין מדוע העיניים שלנו רואות דברים שהמוח שלנו לא יכול/מצליח להבין במבט ראשון.

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

הביקור במוזיאון נמשך כשעה. כמות המבקרים מוגבלת.
איפה: ביתן 8, נמל תל אביב (מתחם צפוני)

אטרקציות לכל המשפחה. מוזיאון האשליות. קרדיט תמונות יוסי צבקר
אטרקציות לכל המשפחה. מוזיאון האשליות. קרדיט תמונות יוסי צבקר

נמל תל אביב: תערוכת BALLOON STORY

תערוכת BALLOON STORY מהאגדות תערוכת הענק של הבלונים ומייצגי האויר, זכתה בשנה שעברה להצלחה פנומנלית בישראל עם למעלה מ-200 אלף מבקרים!! בעקבות ההצלחה התערוכה חצתה גבולות ובימים אלו מציגה במנהטן!!

וכעת הלהיט של הקיץ חוזר בתערוכה גדולה יותר, צבעונית יותר והפעם.. מהאגדות!! שלגיה, כיפה אדומה, עמי ותמי, זהבה ושלושת הדובים, בת הים, נמו, אלאדין, אליס בארץ הפלאות ועוד.. הדמויות האהובות מאגדות הילדים המפורסמות יורכבו מבלונים, מתנפחים צבעוניים ומייצגי אוויר בתערוכת ענק! מעל 120 אומנים מהארץ והעולם יפסלו השנה את מיטב הקלאסיקות האהובות והמוכרות מעולם האגדות עם למעלה מ-600 אלף בלונים, העשויים מחומרים מתכלים. התערוכה, מהגדולות בעולם והגדולה ביותר שהייתה אי פעם בישראל, תתפרס על שטח של מעל 4,000 מ"ר.

עוד בתערוכה! עולם הקרקס וליצנים, בריכת כדורים המדמה ממלכת דרקונים ואבירים, תאי סלפי, מתחמי משחק אינטראקטיבי ומתחמי אוכל ועוד הפתעות.

  31.8.24- 17.7,  האנגר 11, נמל תל אביב

ימי ראשון עד חמישי –09:00-21:00 כניסה אחרונה בשעה 20:00

ימי שישי-  09:00-15:00 כניסה אחרונה בשעה 14:00

פרטים נוספים– https://www.to-mix.co.il/balloon-story-2/

דיזנגוף סנטר: לראשונה בישראל – my little pony café

אחרי ארה"ב יפן וקוריאה מגיע החוויה לישראל לזמן מוגבל

"my little pony" מותג הילדים האהוב והאייקוני שהפך לסדרת ילדים מצליחה מגיע לדיזנגוף סנטר לשישה שבועות בלבד ומשיק את

" – "my little pony caféהמקום בו פנטזיה ואוכל מתוק נפגשים

אגואיסט הפקות מציגה: בית הקפה שיכניס אתכם לתוך ארץ הפלאות של סוסי הפוני המפורסמים בעולם, בהשארת העולם הקסום של ממלכת אקווסטריה.

בחופש הגדול של קיץ 2024  יוכלו ילדי ישראל להיכנס לעולם המופלא של סוסי הפוני הצבעוניים  בבית הקפה המיוחד ובו מנות שעוצבו בהשארת הסדרה וקרויות על שם דמויות ונושאים ממנה, קינוחים אינסטגרמיים, שייקים צבעוניים, ומנות נוספות  מרעננות וייחודיות  מדובר בחוויית בילוי שלמה לילדים ולמשפחה!

מלבד התפריט המגוון והנוצץ, ייהנו המבקרים ממיצגים של דמויות מהסדרה, עמדות סלפי מעוצבות, עמדות צביעה עשירות, פעילויות אינטראקטיביות, מזכרות לרכישה וחידון עם פרס שווה במיוחד.

כל פינה בבית הקפה נועדה להיות תענוג ויזואלי שיכניס את האורחים לעולם  של הפוני הקטן שלי. ב- my little pony cafeממש כמו בסדרה מחויבים לכדור הארץ ומשתמשים בשיטות ובחומרים ידידותיים לסביבה.

My little pony   שייך לאחת מחברות הצעצועים הגדולות בעולם – חברת "הסברו" העולמית, אשר בחרה בימים אלו לשתף פעולה ולאפשר קיום אירוע בין-לאומי ומיוחד בישראל.

ניתן להגיע בימי הפעילות: 15.7-30.8.2024 ולהזמין מקום מראש דרך Ontopo.

הכניסה למתחם הקפה ללא תשלום וכלל המנות כשרות. 

שעות פעילות:

ראשון עד חמישי: 10:00-20:00

יום שישי: 09:00-15:00

יום שבת: סגור

טווח מחירי התפריט: 22-72₪ 

עזריאלי: המיניונים עולים על גג עזריאלי!

את הקיץ הזה חוגגים עם הדמויות הצהובות האהובות בהפקה של מותג הילדים הפופולארי בפארק מעולם אחר

הכוכבים הצהובים של סרט האנימציה שובר הקופות לקיץ 2024 "גנוב על החיים" שהפכו ללהיט ענק ברחבי העולם – מתעוררים לחיים ומגיעים לגג עזריאלי תל אביב בקיץ הקרוב בתאריכים 21.7-31.8.

בחופשת הקיץ הזאת גג עזריאלי יהפוך לפארק המיניונים יגיע עם חוויות מרגשות לילדים ולכל המשפחה. בפארק יהיו מתחמים מגוונים בשילוב של תפאורה עשירה ומקורית בהם תוכלו לפגוש את המיניונים ולבלות בימי הקיץ בפארק שעשועים יבש ורטוב!

האירוע כולל מתחם שלם של חוויות, אטרקציות מטריפות ילדים הכוללות פארק מגלשות מים, פארק חבלים, לוגו בוקס, עמדות צילום, מתחם טיקטוק ענק ועוד המון הפתעות. חוויה מרגשת, מלאה בהפתעות ומים עם היצורים הצהובים לבושי סרבל הג'ינס.

לינק לרכישת כרטיסים: https://tm.ticketmaster.co.il/s/minions 

שעות פעילות: 

21.7-13.8 ימי ראשון עד חמישי: 3 סבבים:

9:00, 11:30 ו-14:00

14.8-29.8 ימי ראשון עד חמישי: 4 סבבים:

9:00, 11:30, 14:00 ו-16:30

ימי שישי: סבב אחד בשעה 10:00

ימי שבת: סבב אחד בשעה 10:00

תערוכת בלונים. קרדיט צילום יחצ

פסטיבל ג'אז

קהילת הג'אז הישראלית בשיתוף GRAY קבוצת גאים להציג Summertime TLV JazzFest מהדורה #3

 בהשתתפות: הזמר והפרקשניסט הברזילאי Nanny Assis |  שלישיית גלעד אברו | הזמרת יעלה באלין | להקת הג'אז האתיופי MERKANA עם הזמר תומבלו אבבאו | רביעיית STAV של סתיו אחאי | נגן הקונטרבס האמריקאי Ari Roland |מתן קליין | הזמרת נעה לוי | יונתן ריקליס פסטיבל ג'אז סאמרטיים וזכה לביקורת מצוינת מצד הקהל

הפסטיבל יכלול תכנית אמנותית בינלאומית וישראלית ענפה, הכוללת נבחרת של מוזיקאים ומופעים מהטובים והמרתקים בעולם.

הפסטיבל השנה יתפרס לראשונה על פני ארבעה ימים ויכלול הפקות מקור ומופעי מחווה ייחודיים לפסטיבל.  בפעם הראשונה  במסגרת הפסטיבל – מופע בוסה נובה וסמבה מופע מוזיקלי לכל המשפחה שיכלול מוזיקה איכותית והנחייה מונגשת לכל הגילאים.

מתי? 27-30/8

איפה? בGRAY תל אביב

מחיר: החל מ79 ₪

לפרטים נוספים: https://grayclub.co.il/

בית אריאלה: "הייתי פעם ילד" – מופע מוזיקלי בעקבות שירי אריק אינשטיין

שירי הילדים של אריק איינשטיין הם הפסקול הנצחי של כולנו – קטנים וגדולים. כעת הם עולים במופע מוזיקלי- חדש סוחף ומלא הומור, בהפקת מקור של בית אריאלה המשלבת את  מיטב הלהיטים  של גדול האמנים הישראליים והיכרות עם דמותו האייקונית, על שלל רבדיה. 

המופע, בו משתתפים ארבעה מוזיקאים– עידו מוסרי, דניאל רובין, נדב הולנדר ויונדב הלוי, יכלול ביצועים חדשים של להיטי הילדים של אריק איינשטיין שנולדו מתוך שיתוף הפעולה שלו עם יוני רכטר, שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, שם טוב לוי ויצחק קלפטר. במופע נספר על תחנות בחייו של אריק איינשטיין ונכיר את השירים והחברים. בין השירים שיבוצעו במופע: "אוהב להיות בבית", "גברת עם סלים", "שלוש ארבע ולעבודה", "אמרו לו", "שבת בבוקר", "עוף גוזל" ועוד.

איפה ומתי: 19.7, 20.7, 3.8, 7.8, 22.8, ספריית בית אריאלה, תל אביב

גילים: 3-9 

מחיר: 80 ₪ (65 ₪ למחזיקי "דיגיתל")

פרטים וכרטיסים: https://beitariela.smarticket.co.il/show/1505

פסטיבל סוף הקיץ של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

מה בתכנית: הפסטיבל שסוגר את החופש הגדול חוזר עם מגוון הפקות מרהיבות, מקוריות, שובות לב ומצחיקות לכל המשפחה בשלושה מוקדים בתל אביב. בין ההפקות שיעלו השנה יהיו גם שתי הצגות חדשות: "פרפר נחמד", עיבוד בימתי ראשון לסדרת המופת האהובה של תאגיד השידור הישראלי עם הדמויות והשירים האהובים, והפקה מחודשת להצגה "מה קרה בארץ מי" – מחזמר קרקסי ליצני מאת לאה נאור עם לחנים מקוריים של קובי אושרת. עוד בפסטיבל מיטב ההצגות המצליחות של תיאטרון אורנה פורת בהן "כראמל" ו"כראמל 2", "אלוף העולם", "אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה", "מחסן השטוזים של דתיה" ועוד. 

איפה ומתי: 23-29.8.2024, במוזיאון תל אביב, בית החייל תל אביב, ומוזיאון ארץ ישראל

גילים: 3-18 בהתאם להצגה הנבחרת

מחיר: 65-85 ₪

פרטים וכרטיסים: https://www.porat-theater.co.il/

התערוכה של מראדונה – אצטדיון בלומפילד

סיפורה של אגדת הכדורגל דייגו ארמנדו מראדונה מגיע לאצטדיון בלומפילד עם תערוכה אינטראקטיבית, חווייתית ובלתי נשכחת לכל המשפחה.

לחצו כאן לכל הפרטים על התערוכה.

אטרקציות בחולון

היכל טוטו חולון: אברה כדברא

תערוכת קסמים שחושפת את הסודות מאחורי הקסמים הידועים ותגלה עולם שלם לילדים בשיתוף אמן החושים נמרוד הראל. בתערוכה, מעבר למיצגים ענק וחשיפת הקסמים, תהיה סדנת קסמים שתלמד את הילדים איך להיות קוסמים;  סדנה בנושא זריזות ידיים, חידוד חושים, מהירות תגובה ועוד. בתערוכה, נמרוד הראל יחשוף, את השאלה שמלווה את הקריירה שלו : "איך עשית את זה?" באי התערוכה יוכלו להסתובב ולהיחשף לסודות בני 100 שנה עד הקסמים הכי עדכניים וחדשים של היום ואיך עושים אותם. התערוכה תחולק לפי תחומים, זריזות ידיים, מקורות הקסם ועוד. במתחם זריזות ידיים,  בין היתר אפשר ללמוד ולהתאמן על קסמים, ביניהם: 3 הקלפים, העברת גפרורים ממקום למקום, איך משתחררים מחבלים, העלמת מטבע ועוד. במתחם מקורות הקסם שנמצא בתוך חדר חוויתי של  אימרסיב, מסבירים ומדגימים את  הרצון של אנשים להיות מעל הטבע ולחשוב שאפשר לנצח את הטבע ב-8 עולמות תוכן שונים ומגוונים; מעולם הסיאנס, עד העולם המופלא של מרוואל עם הפטיש של תור.

בסיום התערוכה יתקיים מופע של 25 דקות של קוסם שיסכם את החוויה וידגים גם חלק מהקסמים.

היכל טוטו חולון, ראשון-חמישי 10:00-18:30 (כניסה אחרונה ב 17:00), ימי שישי: 15:30-09:00 (כניסה אחרונה בשעה 14:00) ימי שבת: 18:30-09:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:00)

גילים: 3-12

מחיר: החל מ119 ₪ לכרטיס, משפחתי ל4 אנשים בעלות של 369 ₪, מבצעים מיוחדים ומחירים מסובסדים בכל וועדי העובדים, חברות האשראי ומועדוני הצרכנות.

פרטים נוספים: לרכישה הכנסו לאתר התערוכה – https://cadabraholon.co.il/

אטרקציות בראשל״צ

Wipark – פארק האקסטרים של ישראל

הבילוי שהפך בשנים האחרונות לחובה בכל חופש, עם למעלה ממיליון מבקרים כולל כ- 2000 מ"ר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ עד השמיים ולראשונה גם מתחם ובו מתקני קליעה לכל המשפחה, אבני בנייה גדולות מלגו ומתחם יצירה בשיתוף ערוץ הילדים!  המתחם מציע גם דוכני אוכל ופינות מנוחה מרווחות ומפנקות לכולם, לבילוי משפחתי הכולל תרבות, הנאה, ספורט ואוכל נהדר, ובמחיר אטרקטיבי. 

איפה ומתי: בית מכבי, ראשון לציון החל מ 6.7 ועד 31.8 , ימים א-ה ושבת בין 10:00-19:30, ובשישי 10:00-14:30. הפעילות מתקיימת בסבבים, יש לוודא את הסבב הרצוי באתר בעת רכישת הכרטיסים.

גילים: 3-12

מחיר כרטיס: 99 ₪ (79 ₪ בהזמנה מוקדמת). החל מ19 ₪ לכרטיס במבצעים ובהטבות השונות (חברות אשראי, ועדי עובדים, מועדוני צרכנות)

פרטים וכרטיסים: https://www.wipark.co.il/ 

ווטר פאן WATER Fun ב"חי כיףראשון לציון – קיץ רטוב בגן החיות!

חווית קיץ רטוב ב"חי כיף" ראשון לציון עם פעילות קיץ מרעננת במיוחד!

בילוי משולב לילדים ולכל המשפחה הכוללת מתקני מים, קירות צילום ואטרקציות מרהיבות, סיור בגן החיות הפעלות  לילדים ופינות צל להורים .

הצטרפו לפעילויות של כיף והנאה במתחם המים והמגלשות של החי כיף, וצאו למסע מרתק בגן החיות!

מתי?

איפה? חי כיף ראשון לציון

ימי שישי-  09:00-15:00 כניסה אחרונה בשעה 14:00

גילאים: 2-120

מחיר:  מחיר רגיל: 89 ₪  הנחות במצבעים בועדי עובדים

מחיר תושב ראשון : 59 ₪צרכנות

לפרטים: 2207*

תיאטרון החופש הגדול 11 בהיכל התרבות מאיר ניצן

פסטיבל שכולו חוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה ובמחיר מיוחד!

בפסטיבל תוכלו ליהנות מההצגה "הענק וגנו" של תיאטרון השעה הישראלי שמתבססת על ספרו רב המכר ועטור השבחים של אוסקר ווילד, הצגה מלאת רגש, הומור ודמויות מפתיעות , "והילד הזה הוא אני"  ע"פ ספרו של יהודה אטלס של התיאטרון הארצי לילדים ולנוער, הצגה מוזיקלית על חברות, קבלת האחר, שיתוף פעולה, כוחם של ילדים קטנים לעשות מעשים גדולים ואהבת הספר, ההצגה  "ילדי בית העץ" של תיאטרון המדיטק, עיבוד קצבי, מרתק, מרגש וקומי לספרו של  רן כהן-אהרונוב,  וההצגה "בגדי המלך החדשים" של תיאטרון השעה הישראלי, עיבוד קומי, עדכני ומעודד חשיבה מקורית לאגדה האהובה של הנס כריסטיאן אנדרסן בנוסף להצגה איכותית מהנה וכיפית, נהנים הילדים ובני המשפחה ממתחם של הפעלות, סדנאות, משחקיה ויצירה בכל 3 הקומות של היכל התרבות. משחקי שולחן (הוקי, כדורגל, הקפצת צפרדעים ועוד), משחקי רצפה גדולים במיוחד (סולמות וחבלים, איקס-עיגול, מבוכים ועוד), לגו וקוביות בנייה בגדלים שונים לטווח גיל רחב, ועוד…

איפה ומתי: היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון  , 19-22.8.24

גילים: החל משנתיים

מחיר:  70 ₪  לתושבי ראשון לציון 49 ₪

פרטים נוספים: https://www.htrl.co.il/

תערוכת הקוביה ההונגרית

התערוכה שכבשה מעל 30 מליון מבקרים ברחבי העולם ושברה שיאי גינס מגיעה לישראל!

היצירות המפורסמות בעולם – בנויות כולן מקוביות!

לראשונה בישראל, תערוכת הקוביה ההונגרית! הפנינג ענק של הקוביה המפורסמת בעולם לכל המשפחה, הכולל: תערוכת ענק של יצירות מדהימות – עשויות כולן מקוביות בהן יצירות ששברו שיאי גינס, מתחמי משחק ופעילות לילדים, מתחמי יצירה ומתחם התנסות בקובייה החכמה שמשגעת את העולם- GO CUBE, פיתוח ישראלי שכובש בימים אלה את העולם.

החל מה-30 ביוני, במתחם מיוחד בקניון הזהב, ראשל"צ

כרטיסים באיוונטים 9066* ובאתר התערוכה : www.cube-art.co.il

הוד השרון: meexLAND

מתחם meex שרונים מזמין אתכם לפארק אטרקציות עם יותר מעשרה מתקנים בתאריכים 17.7-30.8.2024.

אז איך זה עובד? בכניסה למתחם תוכלו לרכוש כרטיס כניסה לפארק האטרקציות ולהנות מ11 אטרקציות שונות : ברחבי הפארק אפשר ליהנות מ-11 מתקנים: מכוניות מתנגשות שיהפכו את הילדים לנהגי מרוץ, מבוך הפחד המפתיע והמסקרן, מפעל גלידה – חדר פוטוגני המדמה חנות במפעל גלידה ורוד וססגוני בהשראת מוזאוני הסלפי בעולם, חדר ג'ונגל – מסלול אקסטרים בתוך יערות הג'ונגל הסבוכים, רכבת על מסילה שתיקח אתכם לסיבוב בעולם האטרקציות במתחם המרכזי, קרוסלת הספלים המהירה ועוד מתקנים מלהיבים ומרגשים.

כל פינה בעולם האטרקציות נועד להביא חוויה אחרת – תוכלו להתהלך ברחוב ה-meexלנד בו הילדים ישחקו במשחקי יריד ויזכו בהטבות למימוש בחנויות ומסעדות המתחם, יתחפשו בחלל התחפושות הגדול עם סצנות לצילום ועמדת צילום גדולה, הילדים יעברו במבוך המראות המפותל! המבקרים יוכלו ליהנות מחדר משחקי וידאו עם מגוון משחקים חינמיים, מופעי קרקס וסדנת קרקס לכל המשפחה, בריכת כדורים כתומה ואפילו תוכלו למצוא את ה"דיינר המשוגע" – מסעדת דיינר אמריקאי בה הילדים יכינו להורים מנות היישר מתפריט המסעדה.

הפעילות תערך בין התאריכים: 17.07-30.08

שעות הפעילות: ימים א-ה 10:30-19:30 | שישי 10:00-15:00

מחיר לכרטיס: 59 ₪ ליום

כתובת: מתחם meex שרונים, הרקון 2 הוד השרון

לינק לרכישת הכרטיסים: www.meex.co.il או בטלפון *9066

אטרקציות בירושלים

פסטיבל חוצות היוצר בירושלים:

"חוצות היוצר", הפסטיבל הבינלאומי הגדול והוותיק בישראל לאומנות ומוסיקה,שומר על הרוח והתרבות הישראלית גם בימים מאתגרים ויוצא לדרך זו השנה ה – 48 ביוזמת עיריית ירושלים וחברת אריאל,  בסימן "מוכרחים להמשיך לנגן"!

11 ימים של חוויה ירושלמית קסומה ועוצרת נשימה, שכולה אומנות ישראלית, מסלול חוויתי המורכב טכנולוגיות מתקדמות שיוצרות אשליות תלת מימדיות, מוזיקה מגוונת וקולינריה משובחת!

השנה יארח הפסטיבל, בבריכת הסולטן למרגלות העיר העתיקה ומגדל דוד, מעל  100 אומנים ויוצרים מפסגת המוזיקה הישראלית והאומנות, ביניהם אביב גפן, מרסדס בנד, רמי וריטה, החברים של נטאשה, שרית חדד, טיפקס, אושר כהן,  אודיה, שרק, פוליקר, תיסלם,שלומי שבת, הפרויקט של רביבו,  דני סנדרסון,   התקווה 6, איתי לוי, נסרין, ישי ריבו

מתי: 14-26.8

איפה? בריכת הסולטן

מחיר : החל מ-79 ₪

לפרטים נוספים : https://www.artfair-jer.com/

פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון ירושלים

מה בתוכנית: הפסטיבל האהוב שסוגר את הקיץ וסוחף קהל מירושלים ומרחבי הארץ, בשלושה ימים של הצגות ומופעי שקיעה לילדים, ואחרי שהשמש שוקעת מופעים מיוחדים למבוגרים. מופעים מקוריים, מחדשים ומשמחים, לצד עבודות וידאו ארט מיוחדות שהופקו במיוחד עבור הפסטיבל, והכל קורה ברחבת התיאטרון תחת כיפת השמיים ובאוויר הירושלמי הנעים של סוף הקיץ האווירה שתמלא לכם אוויר ואת הלב! ברחבה תוכלו ליהנות גם מדוכני מזון טעים ומרענן.

בכל יום בשעה 17:00 תתקיים הצגה מיוחדת לילדים בעקבות הסיפורים הכי מרגשים שכולם מכירים ואוהבים. בתכנית לילדים: מולאן (לילדים, תיאטרון אורנה פורת),  שמוליקיפוד (התיאטרון הישראלי לילדים) ואבא עושה בושות (התיאטרון הישראלי לילדים) ובערב (21:00/21:30) מופעים למבוגרים: רביד פלוטניק במופע להקה (יום ג', 27.8). בערב השני, תעלה לבמת הפסטיבל ירדנה ארזי בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים במופע שהופק במיוחד עבור הפסטיבל שבו תבצע הזמרת האהובה את הלהיטים הגדולים שלה מכל הזמנים בביצועים מיוחדים עם התזמורת (יום ד', 28.8). ובערב השלישי, בהפקת מקור נוספת לפסטיבל – מופע מיוחד של ההרכב הייחודי "קולולם", אשר יגיע לרחבת התיאטרון לחוויית יצירה משותפת שמאחדת קהל מכל קצוות הקשת ושיוצרת הרמוניה אנושית מרגשת. כמו כן, יבצע ההרכב עם הקהל שיר בעיבוד חדש שטרם בוצע בהופעותיו (יום ה', 29.8).

איפה ומתי: 29-27 באוגוסט 2024, רחבת תיאטרון ירושלים

גילים: מגיל 3 ולכל המשפחה, בהתאם למופע הנבחר

מחיר: 39-69 ₪ 

פרטים נוספים: https://www.jerusalem-theatre.co.il/ 

אשדודאנס פסטיבל המחול הגדול בישראל

מה בתכנית: "אשדודאנס", פסטיבל המחול הבינלאומי הגדול בישראל,  יוצא לדרך זו השנה השביעית בסימן "לא נפסיק לרקוד"!!ארבעה ימים של שכרון חושים עם פסגת המחול מהארץ ומחו"ל!! הפסטיבל ישלב למעלה מ-2000 רקדנים, רקדניות ולהקות מחול מובילות, קבוצות ריקוד עממיות עם אומנים מהשורה הראשונה בפסיפס חסר תקדים של הפקות מקור, שילובים ייחודיים ומופעים מסקרנים, שיאירו את הפצע המדמם שנפער בנו ב-7 באוקטובר מזוויות חדשות ויקרבו לבבות.

מבין משתתפי הפסטיבל השנה: שרית חדד מארחת את קובי אוז ורותם כהן, אודיה, שירי מימון, מארינה מקסימיליאן , דיוויד ברוזה, ואלרי חמאתי , מאיה בוסקילה, מיי פיינגולד, עינת שרוף, אור כהן, אריק משעלי, לבנת בן חמו ועוד.. עוד בפסטיבל סיורים קולינריים וסיורים באתרים היסטוריים ברחבי העיר לקבוצות. פסטיבל אשדודאנס מתקיים בתמיכתם והפקתם של: עיריית אשדוד, חברת התיירות אשדוד, החברה העירונית לתרבות ופנאי, אגף אירועים של עיריית אשדוד, ארט הפקות וייצוג אמנים בע״מ, משרד התרבות והספורט ומשרד התיירות .

איפה ומתי?  15-18.7 , מוקדי העיר אשדוד: אמפי אשדוד, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד, בית יד לבנים אשדוד, מונארט, מתחמי הרקדות ברחבי העיר.

מחירים: החל מ10 ₪ עד 259 ₪

קישור: https://ashdodance.co.il/

אטרקציות בבאר שבע

פסטיבל סמילנסקי:

הפסטיבל הוותיק ביותר ליצירה ישראלית עצמאית חוגג 19 שנים עם מופעי מוזיקה, מחול, תיאטרון, אמנות רחוב ואמנות חזותית.

כמדי שנה יחשוף הפסטיבל הבארשבעי, שהפך מוקד עלייה לרגל לשוחרי מוזיקה ואמנות מכל רחבי הארץ, את הקהל לשמות הכי חמים בסצנה האלטרנטיבית!

פסטיבל סמילנסקי התקיים לראשונה בשנת 2006 כיוזמה עצמאית חתרנית של יוצרים מקומיים אשר רצו לייצר מציאות תרבותית חדשה בעיר באר שבע ולתת ביטוי וחשיפה ליצירה עצמאית מקורית ואותנטית. אז הפסטיבל מתקיים בכל שנה בחודשי הקיץ והפך לסמל ומותג של העיר באר-שבע והעיר העתיקה בפרט.

מתחמי הפסטיבל ממוקמים בין הרחובות והמבנים הייחודיים של העיר העתיקה ויוצרים שילוב מרגש של תכנים עדכניים בנוף הארכיטקטורה העות'מאנית.

איפה? באר שבע

מתי: 20-22.8 באוגוסט 24 מדי ערב בין השעות: 18:30-23:00

מופעים ברחבי הארץ

קרקס בראבו – לילה מטורף במוזיאון

מופע קרקס אקרובטי ווירטואוזי, מצחיק, מרגש וסוחף בלווי אפקטים מרהיבים וחדשניים של קרקס בראבו. המבקרים עזבו, השומרים נעלו את הדלתות וילדה אחת נשארה במוזיאון לגמרי לבד. היא נחשפת לראשונה לקסם המתעורר בלילה במוזיאון בין העמודים התמונות והפסלים. המוזיאון מתעורר לחיים. מופע עם אמני קרקס בינלאומיים שמבטיח חוויה מרגשת ובלתי-נשכחת לכל המשפחה.  המופע זכה בפרסים רבים בפסטיבלי אמנות הקרקס. 

איפה ומתי: חמישי 18.7 בשעה 16:45, דוהל תל אביב, שישי 19.7 בשעות 10:00 ו-12:00 היכל התרבות ראשלצ, שבת 20.7 בשעות 10:00 ו-12:30 אולם סמולרש, תל אביב, ראשון 21.7 בשעות 16:45 ו-18:15 בתיאטרון הצפון, חיפה, שני 22.7 בשעות 16:45 ו-18:15 בסינמה סיטי, באר שבע

גילים: החל מגיל 3 ולכל המשפחה

פרטים וכרטיסים: www.circusbravo.co.il 

קרקס CIRCO CIRCO

קרקס CIRCO CIRCO"", קרקס בינלאומי  שמשתתפיו נמנים עם גדולי האקרובטים בעולם הניחנים באומץ וביכולות בלתי נתפסות, מגיעים הישר מאמריקה לתת חיבוק גדול לקהל הישראלי ולקחת אתכם למסע מסעיר, קצבי, סוחף, מרתק ומלא בהפתעות! הפקת ענק בינלאומית המציגה פעלולים אקרובטיים מרשימים בגובה רב, תרגילים מדהימים בשיווי משקל, להטוטנות וירטואוזית וקומדיה!

המופע מיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא דיבור וללא חיות.

איפה ומתי?    21.6-6.7 חניון ימית  2000 חולון  ,כפר סבא: 12.7- 3.8 , נתניה:9.8-31.8  ( 10:00,12:30,16:00,18:00 )

מחיר: החל מ29 ₪ ועד 119 ₪  

פרטים נוספים: https://2207.kupat.co.il/show/circus

פסטיבל סרטים ב10 ₪ מבית FRIENDS

FRIENDS ,רשת מועדוני תרסבות מבית ההסתדרות מציגים: "פסטיבל סרטי הילדים לסוף החופש הגדול" בעשרה שקלים:  

מה בתכנית: לאור ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, פסטיבל סרטי הילדים חוזר ובמסגרתו יוצג רפרטואר סרטי ילדים חדשים ואיכותיים בדיבוב לעברית עם 2 הקרנות בכל יום!

הצטרפו לחוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה ותהנו ממגוון הסרטים שיוצגו, ביניהם: הנסיכה הקסומה, קונג פו פנדה 4, הערפד הראשון השלי, התיבה של נוח, מעלה קרחות ועוד…

איפה ומתי?  היכל התרבות FRIENDS נהריה, היכל התרבות FRIENDS דימונה, היכל התרבות FRIENDS יהוד, FRIENDS חדרה (מופת לשעבר), פומבדיתא 8 ת"א, FRIENDS ראשל"צ, היכל התרבות דרום השרון, FRIENDS בת ים, מרכז התרבות בית אבא חושי חיפה, משכן אמנויות הבמה באר שבע – 11:00 בבוקר ו-17:00 אחה"צ בתאריכים 25-29.8

מחיר:  10 לכרטיס ₪  

לפרטים נוספים: https://friends-hist.co.il/

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב